Okei Nyt sain viimmei ne kuvat Huhhuh! aikaa siinä kyllä meni, mutta mutkitta tarinaan:

Se alko kun olin kymmenen. Leikin piilosta siskon kanssa menin piiloon työhuoneen kaappiin ja vanhemmat tuli sisälle... ''Mutta eikö Chelsean kuuluisi tietää?'' kuulin äidin sanovan. ''Ja se pilaisi meidän maineemme Herran Jumala mitä sinä ajattelet!'' isä sanoi ja löi äitiä. ''Chelsean pitää joskus kuulla se, että on vahinko!'' äiti huusi isälle. Sammassa minä kaadoin kaapissa lojuneen vaasin ja kaapinovet levahtivat auki. Juoksin minkä jaloistani pääsin, mutta kuulin vanhempieni huutavan jotain joten menin työhuoneeseen mitä siellä sitten tapahtui? sen saatte kyllä selville...

 

1629409.jpg

Nyt minä Chelsea Reynolds olen 15-vuotias ja Riwersiden High Schoolia. Mä tykkään soittaa kitaraa ja oon todellakin tykästyny erääseen poikaan josta saatte tietää myöhemmin lisäää...

1629398.jpg

Täs taas muutoksen läpi käyny Cristina se on todellinen pissis se jopa laulaa sitä pissis-laulua! Cristina on jonki idiootti ääliön kans en ees muista sen nimee...

1629404.jpg

Tässä on mun sisko Charlotte. Se on oikee pikku verenimijä ja se levittelee juoruja sen kavereille musta ja Cristinasta ja lpoulta ne tietää koko Riwerside..alkaa pikku hiljaa ärsyttää.. Charlotte on isän pikkuprinsessa mä todella vihaan isää se ei muuta ajattele ku Charlottea.

1629386.jpg

Tässä onkin mun isä ja meidän tyhjä olohuone..isä on jonkun suur yrityksen johtaja mä siis saan kaiken mitä haluan ja enemmänkin sanoo Charlotte...

1630264.jpg

Mun äiti on yrittäny näyttää täydelliseltä muille naisille, vaikka se ei todellakaan sitä ole. Äiti on aina stressaantunu eikä se muuta kuin istu ruokapöydässä ja nuku...

1629395.jpg

Ja tää on mun mummo no  se on panostanu mun  kasvatukseen mä siis todella inhoon mummon holhoamisia mun pitääm olla viimmestään klo 20:00 sisällä oikeesti jotkut on kotona humalassa klo 24.30 miks mummo ei huolehdi niistä!

Chelsea siis esitteli perheensä ykkös-osassa